Re: Επαναφορά init script / Greeklish στη λίστα

Γιώργος Πάλλας wrote:
> Δεν το είχα υπόψη μου... Άρα όταν συμβεί να μου πατηθεί ένα init script
> από πάνω στο οποίο είχα αλλαγές μιλάμε για bug.
Όχι εφόσον υπάρχουν τα .dpkg{-new,-dist,-old} (ανάλογα την περίπτωση).
Ό,τι συμβαίνει και στα υπόλοιπα conffiles.

> Παρεμπιπτόντως, αφού έγινε η μετάβαση σε dependency-based boot, γιατί
> υπάρχουν ακόμα τα νουμεράκια μέσα στους rcX.d ;;
Δεν έχει σχέση αυτό. Backwards compatibility. Όταν κάποια στιγμή γίνει η
μετάβαση σε κάτι τύπου upstart και ξεφύγουμε τελείως από sysv-rc, θα
φύγουν και αυτά. Ήδη σε αντίστοιχες διανομές έχει συμβεί σε πολύ
μικρότερη κλίμακα.

Φ.