Re: Επαναφορά init script / Greeklish στη λίστα

On Wednesday 07 October 2009, Faidon Liambotis wrote:
> [...]

[...]

> Συγκεκριμένα, το dpkg ρωτά τι θέλεις να κάνει με ένα conffile (άρα και
> έχουν νόημα τα conf-forceold/forcenew) όταν έχουν αλλάξει *και* το
> τοπικό αρχείο αλλά και το αρχείο στο πακέτο. Διαφορετικά, έχοντας ένα
> "stock" config σε ένα από τα δύο σημεία (δίσκο ή πακέτο) και ένα
> πειραγμένο στο άλλο, προτιμάει πάντα το πειραγμένο.

Άρα αποκλείουμε την περίπτωση της επανεγκατάστασης ενός init script με το
"ζόρι" a'la --reinstall;

> Θυμήθηκα ότι υπήρχε ένα παλιό bug report γι' αυτό (είναι λογικό που δεν
> το βρήκες, είναι δύσκολο να το ψάξει κανείς) το οποίο απ' ότι φαίνεται
> είναι ακόμη ανοιχτό. Περισσότερα, λοιπόν, στο #102609.

Φαίνεται να είναι ακριβώς αυτό. Δυστυχώς δεν βλέπω το --force-confask στο man
page του dpkg.

> Εν προκειμένω τώρα, μιας και είμαι ο maintainer του εν λόγω πακέτου
> (hostapd), τι αλλαγές είχες κάνει στο init script; Μήπως ήταν κάτι που
> να υπάρχει λόγος να ενσωματωθεί στο πακέτο;

Καταρχήν: το hostapd ήταν παράδειγμα. Το όλο θέμα δεν έχει να κάνει με δικές
μου αλλαγές. Για κάποιο λόγο, σε κάποια φάση, το dpkg θεώρησε πως είχα αλλάξει
τα init scripts από κάποια πακέτα τα οποία όμως δεν είχα ποτέ πειράξει. Μέσα
στα διάφορα upgrades, τα συγκεκριμένα πακέτα δεν έκαναν upgrade τα init
scripts είτε γιατί είπα 'όχι', είτε γιατί δεν με ρώτησαν. Θεωρώ πιθανότερο το
δεύτερο. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να έχω καταλήξει με κάποια παλιά init
scripts τα οποία αποτυγχάνουν οικτρά στο depedency-based boot και τα οποία δεν
είναι δυνατό να αλλάξουν με κάποιο φυσιολογικό τρόπο χωρίς να κάνω κάποια
πατέντα όπως αυτές που ανέφερα.

Να π.χ. ένα παράδειγμα από κάποιο άλλο μηχάνημα:

# debsums -e util-linux
/etc/init.d/hwclockfirst.sh                                         OK
/etc/init.d/hwclock.sh                                          FAILED

Το οποίο φαίνεται να είναι γενικότερα προβληματικό πακέτο: το έχω δει σε 3
διαφορετικά μηχανήματα που κάνουν upgrade με cron-apt και σε κανένα δεν το έχω
πειράξει με το χέρι. Σε άλλο μηχάνημα έχει θέμα με το bootmisc.sh και η
ιστορία συνεχίζεται.