Re: aptitude & πρόβλημα με πακέτα

Serafeim Zanikolas wrote:
> Γεια χαρά,

> Μερικές ιδέες:
>
> - δες τι status αναφέρει το ``dpkg -s pkg''
> - σύγκρινε την έκδοση του ``dpkg -s pkg'' με αυτή στο changelog του πακέτου
>   (=/usr/share/doc/pkg/changelog.Debian.gz) για να βεβαιωθείς κατά πόσο
>   υπάρχει όντως αναντιστοιχία
>
> Αν υπάρχει όντως υπέβαλλε bug-report (δες πρώτα αν υπάρχει ήδη κάτι σχετικό).
> Αν το aptitude δεν κάνει αναβάθμιση, δοκίμασε με apt-get.
>
> -S

Δεν έχω βγάλει άκρη. Όλα δείχνουν ότι τα έχει περάσει τα πακέτα. Πως
γίνεται αυτό όμως αφού είμαι σίγουρος ότι δεν κατέβηκαν όλα;; Ας πούμε
ότι δεν τα κατέβασε και πήγε να τα περάσει. Σε αυτή την περίπτωση δεν
κάνει πρώτα check για να δει ότι τα κατέβασε σωστά;;

Γενικά η όλη αυτή ιστορία μου φαίνεται κουλή. Ένα από τα πακέτα που πήρε
η μπάλα τότε που έγινε το κακό ήταν το openoffice.org ή καλύτερα όλα τα
πακέτα που σχετίζονται με αυτό. Δεν είχε κατεβάσει σχεδόν τπτ και μετά
μου λέει τα έχει περάσει.... Ποτς γκένιν ατό? :s

Γιάννης