Re: Επαναφορά init script / Greeklish στη λίστα

On Tuesday 06 October 2009, Σπύρος Γεωργαράς wrote:

> Δεν το έχω κάνει, αλλά...
>
> Μήπως αν προσπαθούσες να κατεβάσεις το αρχείο deb (ή να δεις αν υπάρχει ήδη
> στο /var/cache/apt/archives) και να κάνεις
>         ar vx xxx.deb
> Αυτό θα σου δώσει τα
>         debian-binary
>         control.tar.gz
>         data.tar.gz
> στα οποία μπορείς να δεις αν υπάρχουν τα αρχικά αρχεία και αν ναι να τα
> περάσεις στην τοποθεσία που θες;

Αυτό που περιγράφεις είναι το #3 από τα παραπάνω. Έψαχνα για κάτι πιο
αυτοματοποιημένο.

Αυτό που περιγράφεις είναι το:

mkdir -p /tmp/koko/archives/partial
apt-get -o dir::cache=/tmp/koko install --download-only --reinstall mypackage
mv /tmp/koko/archives/mypackage*.dev /tmp/lala/
rm -rf /tmp/koko    # Γιατί αφήνει σκουπίδια
ar x /tmp/lala/mypackage*
tar -zxf data.tar.gz
cp etc/init.d/* /etc/init.d

Ανακαλύπτουμε δηλαδή τον τροχό και πάλι δεν ξέρω αν δουλεύει με όλα.