Re: Επαναφορά init script / Greeklish στη λίστα

On Tuesday 06 of October 2009 V13 wrote:
> Ξέρεις κανείς πως μπορείς να επαναφέρεις ένα init script χωρίς να κάνεις
>  purge το πακέτο και επανεγκατάσταση; Ψάχνω κάτι σαν το --reinstall αν
>  υπάρχει. Να γίνεται δηλαδή με το dpkg.
>
> Υπάρχει π.χ. αυτό:
>
> # debsums -e hostapd
> /etc/default/hostapd                                            FAILED
> /etc/hostapd/hostapd.conf                                           OK
> /etc/hostapd/ifupdown.sh                                            OK
> /etc/init.d/hostapd                                             FAILED

> [...]

Δεν το έχω κάνει, αλλά...

Μήπως αν προσπαθούσες να κατεβάσεις το αρχείο deb (ή να δεις αν υπάρχει ήδη
στο /var/cache/apt/archives) και να κάνεις
        ar vx xxx.deb
Αυτό θα σου δώσει τα
        debian-binary
        control.tar.gz
        data.tar.gz
στα οποία μπορείς να δεις αν υπάρχουν τα αρχικά αρχεία και αν ναι να τα
περάσεις στην τοποθεσία που θες;

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-hellug.html