Επαναφορά init script / Greeklish στη λίστα

Ξέρεις κανείς πως μπορείς να επαναφέρεις ένα init script χωρίς να κάνεις purge
το πακέτο και επανεγκατάσταση; Ψάχνω κάτι σαν το --reinstall αν υπάρχει. Να
γίνεται δηλαδή με το dpkg.

Υπάρχει π.χ. αυτό:

# debsums -e hostapd
/etc/default/hostapd                                            FAILED
/etc/hostapd/hostapd.conf                                           OK
/etc/hostapd/ifupdown.sh                                            OK
/etc/init.d/hostapd                                             FAILED

Για να επανέλθει το /etc/init.d/hostapd έχω βρει μόνο τις παρακάτω λύσεις:

1) Purge και επανεγκατάσταση
2) Κατέβασμα του source και αντιγραφή με το χέρι
3) Κατέβασμα του πακέτου, extract και αντιγραφή με το χέρι

Δεν κατάφερα να το κάνω με τα παρακάτω:

1) --reinstall (δεν ξαναβάζει τα config)
2) dpkg-reconfigure -plow
3) Egkatastash me --force-confdef, --force-confnew
4) Διαγραφή του init script και επανεγκατάσταση με --force-confmiss

Το θέμα εμφανίζεται στα περισσότερα πακέτα, οπότε αποκλείω τη περίπτωση του
προβληματικού πακέτου.

-------

Ξαναέγραψα το παραπάνω μήνυμα στα Ελληνικά μήπως και υπάρξει καμιά απάντηση
από όσους κουράζεστε να διαβάζετε greeklish. Το μήνυμα το έστειλα παράλληλα με
κάποια άλλα και σε αντίθεση με εκείνα έλαβα μόνο μία απάντηση. Τυχαίο?

Αντί να προσπαθείτε να φτιάξετε το μεγαλύτερο thread που έχει γίνει στη λίστα
γράφοντας ότι γράφτηκε για τα greeklish και αντί να μιλάτε για "το σωστό", "το
σωστότερο" και το "_ποιο_ σωστό" (καλά το είπες... ποιο σωστό?), ασχοληθείτε
και με κάτι ουσιαστικό [1]. Όλα αυτά που λέτε θα είχαν νόημα αν λέγονταν από
κάποιον που είναι ενεργό μέλος της λίστας και λύνει καμιά 20αριά απορίες το
μήνα. Εφόσον δεν υπάρχουν τόσες απορίες αυτή τη στιγμή, αυτά που λέγονται
είναι πρακτικά ανούσια. Για όσους συμμετέχετε μόνο σε θέματα policy,
κατακραυγής, παροχής σωφρονιστικών συμβουλών κλπ, γράφοντας που και που και
κάτι τεχνικό, το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι ότι κουράζετε τα μάτια μας
περισσότερο απ'ότι κουράζουμε τα δικά σας.

Άρα, εν κατακλείδι, αν κάποιος έχει πρόβλημα με τα greeklish (τουλάχιστον τα
δικά μου), μπορεί να μου ζητήσει έξω από τη λίστα να του ξαναγράψω το μήνυμα
στα Ελληνικά και εγώ θα το κάνω ευχαρίστως. Διαφορετικά ας το αγνοήσει. Έτσι
και αλλιώς μέχρι στιγμής τα σοβαρά threads είναι μετρημένα στα δάχτυλα και τα
περισσότερα greeklish είναι απαντήσεις και όχι ερωτήσεις. Το να αγνοηθούν
μερικά mail το πολύ-πολύ να μειώσει το SNR.

<<V13>>

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Parkinson's_Law_of_Triviality