Re: Greeklish στη λίστα

On Tue, Oct 06, 2009 at 12:44:35AM +0300, nikos roussos wrote:
> προφανώς :) προσωπικά τείνω στο συμπέρασμα πως όποιος γράφει μακροσκελή mail
> σε greeklish απλώς έχει γραμμένους όλους τους άλλους που πιθανόν να
> ενδιαφέρονται να το διαβάσουν. γι' αυτό και συνήθως τα αγνοώ.

Νομίζω πως υπερβάλεις. Σαφώς και είναι δικαίωμά σου να αγνοείς τα posts
που είναι γραμμένα με greeklish, αλλά δεν μπορείς να λες πως όποιος
γράφει greeklish αγνοεί τα άτομα που συμμετέχουν στην λίστα. Νομίζω πως
υπάρχουν σημαντικότερα πράγματα που πρέπει να απασχολήσουν την λίστα
(πρακτικά και μη). Όταν λυθεί αυτό, τότε κάνουμε και ένα flame για τα
greeklish...

--
Akis Foulidis

``Times like these call for a Big Lebowski.''