Re: Greeklish στη λίστα

On Mon, 5 Oct 2009 20:25:16 +0300
John Tsiombikas <nuclear@member.fsf.org> wrote:

> Den se anagkase kanenas na diabazeis ayta pou leo.

προφανώς :) προσωπικά τείνω στο συμπέρασμα πως όποιος γράφει μακροσκελή mail
σε greeklish απλώς έχει γραμμένους όλους τους άλλους που πιθανόν να
ενδιαφέρονται να το διαβάσουν. γι' αυτό και συνήθως τα αγνοώ.

είναι θέμα οπτικής γωνίας μάλλον. και μένα μπορεί να μ' άρεσε να γράφω έτσι:

"Ό60 δυ6κ0λό73ρ0 3ίναι 70 κ3ίμ3νό 6α6, 7ό60 λιγό73ρ0ι άν8ρωπ0ι 8α 73ίν0υν να
70 διαβά60υν."

αλλά δεν το κάνω γιατί θέλω τα mail μου να τα διαβάσουν κι άλλοι. διαφορετικά
θα τα έστελνα μόνο στον εαυτό μου.

--
nikos roussos
http://autoverse.net/