Re: [Bulk] Re: Προδιαγραφές μαθητικών Netbooks

On Sun, Oct 04, 2009 at 04:43:29PM +0300, N. Pattakos wrote:
> PS: Fusika k sumfono oti exoume polu dromo mexri to linux na ginei
> mainstream, an ginei pote.

Δεν νομίζω ότι θα γίνει mainstream το GNU/Linux γενικότερα και δεν ξέρω
αν κατά βάθος το θέλουνε πολλοί από εμάς ή τους απασχολει εν πάσει
περιπτώσει. Ότι είναι ανώτερο νομίζω (το foss γενικώς) το έχουμε χωνέψει,
αλλού εντοπίζω το πρόβλημα όπως είπα.

Από την άλλη καλώς ή κακώς νομίζω πως η προσέγγιση της αγοράς
πρέπει να γίνει διαφορετικά για να γίνει το συγκεκριμένο λειτουργικό
mainstream.

Γενικότερα, θα μπλέξουμε σε άλλου είδος αναλύσεις τώρα...

--
Akis Foulidis

``Times like these call for a Big Lebowski.''