Re: [Bulk] Re: [Bulk] Re: Προδιαγραφές μαθητικών Netbooks

2009/10/2 Simos Xenitellis <simos.lists@googlemail.com>
2009/10/2 forfolias <forfolias@gmail.com>:
> Επιστρέφω στο αρχικό θέμα για μια ενημέρωση.
> Σήμερα το πρωί προμηθεύτηκε μια ξαδέρφη μου μέσο του προγράμματος έναν
> toshiba. Με πήρε τηλέφωνο λίγο αργότερα για να με ρωτήσει τι να κάνει
> εγκατάσταση, Windows XP ή Ubuntu Linux. Κατά την πρώτη εκκίνηση πρέπει να
> επιλέξεις ποιο από τα 2 λειτουργικά θα εγκατασταθεί ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΣ το άλλο
> λειτουργικό [1]. Έχοντας δοκιμάσει το Ubuntu στο δικό μου netbook,
> εντυπωσιασμένη θέλησε να εγκαταστήσει αυτό, αν και καταλήξαμε στο να
> περιμένει μέχρι να της πουν στο σχολείο τι να κάνει εγκατάσταση. Το θέμα του
> [...]

Αυτό φαίνεται να είναι ειδική περίπτωση με Toshiba, και έχει αναφερθεί και στο
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?p=73797#p73797

Φαίνεται ότι υπάρχει μια ειδική εφαρμογή όπου κατά την εκκίνηση
αναγκάζει το χρήστη να επιλέξει μεταξύ Windows ή Ubuntu,
κάτι που προσπαθούν από την Toshiba να το ανασκευάσουν.
Στην περίπτωσή μου έγινε ήδη η επιστροφή του υπολογιστή οπότε δεν
κατάφερα να ζητήσω να εξαχθεί εκείνο το πρόγραμμα που επιλέγει
Windows, Linux, και να μελετηθεί.
Μπορείς να δοκιμάσεις με τη δική σου περίπτωση;

Σίμος

αυτη τη στιγμη παντως εχω στα χερια μου ενα acer aspire one απο το προγραμμα με error 15 στην εκκινηση....Το πιτσιρικι ισχυριστηκε οτι μπηκε στα win και μετα πηγε να μπει στο linux. Επισης στο restore image πουθενα δεν φαινεται να εχει partition linux. θα το ψαξω αργοτερα πιο πολυ

--
* * *
poscaman.gr