Re: [Bulk] Re: [Bulk] Re: Προδιαγραφές μαθητικών Netbooks

2009/10/2 forfolias <forfolias@gmail.com>:
> Επιστρέφω στο αρχικό θέμα για μια ενημέρωση.
> Σήμερα το πρωί προμηθεύτηκε μια ξαδέρφη μου μέσο του προγράμματος έναν
> toshiba. Με πήρε τηλέφωνο λίγο αργότερα για να με ρωτήσει τι να κάνει
> εγκατάσταση, Windows XP ή Ubuntu Linux. Κατά την πρώτη εκκίνηση πρέπει να
> επιλέξεις ποιο από τα 2 λειτουργικά θα εγκατασταθεί ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΣ το άλλο
> λειτουργικό [1]. Έχοντας δοκιμάσει το Ubuntu στο δικό μου netbook,
> εντυπωσιασμένη θέλησε να εγκαταστήσει αυτό, αν και καταλήξαμε στο να
> περιμένει μέχρι να της πουν στο σχολείο τι να κάνει εγκατάσταση. Το θέμα του
> [...]

Αυτό φαίνεται να είναι ειδική περίπτωση με Toshiba, και έχει αναφερθεί και στο
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?p=73797#p73797

Φαίνεται ότι υπάρχει μια ειδική εφαρμογή όπου κατά την εκκίνηση
αναγκάζει το χρήστη να επιλέξει μεταξύ Windows ή Ubuntu,
κάτι που προσπαθούν από την Toshiba να το ανασκευάσουν.
Στην περίπτωσή μου έγινε ήδη η επιστροφή του υπολογιστή οπότε δεν
κατάφερα να ζητήσω να εξαχθεί εκείνο το πρόγραμμα που επιλέγει
Windows, Linux, και να μελετηθεί.
Μπορείς να δοκιμάσεις με τη δική σου περίπτωση;

Σίμος