Re: [Bulk] Re: Προδιαγραφές μαθητικών Netbooks

V13 wrote:

> Oxi. Mperdeveis to "free". Ksanarikse mia matia sto ti einai to opensource.
> Prosekse pos den exei na kanei me thn oikonomia. O monos logos gia ton opoio
> anaferetai to 'dorean' einai gia na mporei o opoiosdipote na to 'apoktisei'.
> Poy eides na anaferetai pos to opensource exei na kanei me to na glitoneis
> lefta?
Ναι μεν, αλλά:

Δεν μπορούμε να επικροτούμε φαινόμενα που το ίδιο μηχάνημα κοστίζει
αρκετά παραπάνω με μια διανομή GNU/Linux (τύπου Ubuntu, χωρίς αγορασμένο
support του vendor!) απ' ότι με Windows Vista. Τέτοια φαινόμενα
εμφανίζονται αρκετά συχνά σε vendors τύπου Dell και είναι προφανώς[1]
αποτέλεσμα μονοπωλιακών πρακτικών που δεν μπορούμε και δεν πρέπει να
επικροτούμε.

Αντίστοιχα, η αισχροκέρδια στην προκειμένη περίπτωση των μαθητικών
netbooks θα συνέβαινε έτσι και αλλιώς. Όσοι προβάλλουν την ύπαρξη του
dual boot ως την αιτία των υπέρογκων αυξήσεων στις τιμές, προφανώς[1]
ψεύδονται μιας και αμφιβάλλω ότι ανταποκρίνεται στα πραγματικά τους κόστη.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα, φυσικά, με το να πωλούν ελεύθερο λογισμικό,
ακόμη και αν το πωλούν ακριβότερα από κλειστό. Αρκεί όμως να μην μας
κοροϊδεύουν· δεν έχει (ακριβώς) σχέση με τις αρχές του ελεύθερου
λογισμικού αλλά είναι παρ' όλ' αυτά κατακριτέο.

> Kai episis, afierose ligo parapano xrono stis apantiseis soy. Einai kati
> perissotero apo epipolees... an toylaxiston theleis na se lambanoyme sobara
> ypopsi osoi se diabazoyme.
Και εσύ αν μπορείς αφιέρωσε λίγο παράπανω χρόνο στο να ξεσπάς τα
προβλήματα σου αλλού ώστε τα μηνύματα σου στις λίστες να είναι ηπιότερου
ύφους. Κάθε απάντηση σου είναι εκρηκτικότερη από την προηγούμενη και δεν
βλέπω σε τι ακριβώς βοηθάει τις συζητήσεις εδώ.

Ευχαριστώ,
Φαίδων

1: ΝΑΙ, ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ.