Re: [Bulk] Re: Προδιαγραφές μαθητικών Netbooks

nikos roussos wrote:
> σίγουρα το ιδανικό θα ήταν να υπήρχε μόνο στο linux στα netbooks, αλλά το dual
> boot είναι ένα καλό πρώτο βήμα.

Ειδικά αν αναλογιστούμε ότι τα Windows στα χέρια των παιδιών σε
συνδυασμό με το Internet, θα κρατήσουν γύρω στη μισή ώρα :)
Και με δεδομένο ότι τα μηχανήματα δεν έχουν CD-ROM και λίγοι θα ξέρουν
να κάνουν ανάκτηση από το recovery partition (αν υπάρχει βέβαια), εκ των
πραγμάτων θα δοκιμάσουν και το Linux.
Δεν είναι βέβαια αυτός ο καλύτερος τρόπος (νομίζω συνειδητά πρέπει να
επιλέγεται το ελεύθερο λογισμικό) αλλά έστω...