RE: Προδιαγραφές μαθητικών Netbooks

Δεν ξέρω αν ακούγεται απίθανο αλλά εγω είδα το GNOME σε μερικά netbooks να τρέχει και διάβασα το καρτελάκι όλων των διαθέσιμων μαθητικών netbooks και όλα ήταν dual (Windows/Linux)

Από τη στιγμή που είναι dualboot το δικαίωμα της επιλογής νομίζω έχει καλυφθεί. Το θέμα είναι ότι χρεώνοντας για ένα πράγμα που 1) Είναι ελεύθερο και δωρεάν 2) Δεν παρέχουν υποστήριξη αυτοί που το πουλάνε, και νόμιμοι να είναι παραμένει κοροϊδία απέναντι στον καταναλωτή. εκτός αν το USB stick που είναι μαζί με το netbook ανέβασε την τιμή από τα 299 ευρό (όπως αυτό που είδα, το HP Compaq Mini) στα 450.

Λινκς σε 2 μεγάλα καταστήματα:
http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.900832
http://www.plaisio.gr/Laptop-Netbook-GPS/Notebook/Student-Netbooks/Mini-110c-1160ev-Pink-Student.htm

Μάλλον αυτό το "Student Edition" ανεβάζει το κόστος κατα 150 ευρό :P

Filika,
Koutsikos Giorgos

> Date: Thu, 1 Oct 2009 18:29:48 +0300
> From: pattakosn@yahoo.com
> To: oege89@hotmail.com
> Subject: Re: [Bulk] RE: Προδιαγραφές μαθητικών Netbooks

> Αυτό μου ακούγεται απίθανο να συμβαίνει. Αν είναι να πληρώσουν license γιατί να
> βάλουν linux? Άσε που δεν έχουν κ πολύ χώρο.
>
> Οπως και να έχει, το θέμα για μένα είναι
> 1) αν καταπατείται το δικαίωμα της επιλογής. Το να χρεώνουν για το ελεύθερο
> λογισμικό είναι δικαίωμα των καταστημάτων. Οι Ελληνες μαθητές και γονείς έχουν
> αντίστοιχα το δικαίωμα/δυνατότητα να αγοράσουν ένα μηχάνημα με GNU software;
> [...]

Show them the way! Add maps and directions to your party invites.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/products/events.aspx