RE: Προδιαγραφές μαθητικών Netbooks

Τα netbooks είναι dualboot, τουλάχιστον χθες σε μια αλυσίδα καταστημάτων με είδη πληροφορικής είδα
τα μισά netbooks του stand με Ubuntu και τα υπόλοιπα με Windows και το καρτελάκι έγραφε "Λειτουργικό: Windows / Linux"
Αλλού όμως είναι το πρόβλημα. Υπήρχαν netbooks που κόστιζαν γύρω στα 290 ευρό και ξαφνικά πήγαν 450 (όμοια υπήρχαν netbooks
που έκαναν 400 και πήγαν 450 - ίσα ίσα για να καλύψουν τα χρήματα που πέρνουν από το κουπόνι) και η δικαιολογία των καταστημάτων
είναι το επιπλέον λογισμικό εκτός των Windows και το flash stick που αναφέρεται ότι πρέπει να δίνεται μαζί με τη συσκευή. Αίσχος αν
χρεώνουν το ελεύθερο λογισμικό...