Προδιαγραφές μαθητικών Netbooks

Καλησπέρα σας,

Φαντάζομαι ότι όλοι έχετε ακούσει για την επιδότηση μαθητών για την αγορά netbook. Ακουσα σήμερα ότι ανάμεσα στις προδιαγραφές για την επιδότηση είναι να έχουν windows. Έχοντας το πρόσφατο, επιτυχημένο, παράδειγμα ενός 15χρονου ξαδέρφου μου στον οποίο άλλαξα τα win στο laptop του με ubuntu, ξέρω ότι το να έχει ένα μηχάνημα GNU software μπορεί να εξυπηρετεί στο browsing/msn/facebook/openoffice.

Δε νομίζετε ότι θα έπρεπε να διαμαρτυρηθούμε για αυτή την "προδιαγραφή"; Ξέρω ότι η λίστα είναι για το debian, αλλά δεν ξέρω ούτε που αλλού θα μπορούσα να ρωτήσω σχετικά ούτε τι θα μπορούσα να κάνω σχετικά. Είμαι ανοιχτός και πρόθυμος σε οποιαδήποτε πρόταση.

Επίσης ξέρω ότι είμαστε στην Ελλάδα, αλλά και πάλι θα ήθελα να κάνω κάτι.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας και με συγχωρείτε για το "spamming".

--
Nicholas Pattakos
      http://www.dwheeler.com/innovation/microsoft.html