Re: πρόβλημα με τόνους σε εφαρμογές KDE και Qt σε Debian Sid

On Tuesday 29 of September 2009 Eleftherios Kosmas wrote:
> Γεια χαρά.
>
> Δουλεύω με Debian Sid (sidux) και έχω ένα προβληματάκι με τους τόνους στις
> εφαρμογές που βασίζονται στην Qt. Πχ Χρησιμοποιώ άνετα τον iceweasel και το
> Openoffice.org αλλά όταν χρησιμοποιώ arora ή kate οι τόνοι εμφανίζονται
> ξεχωριστά από τα φωνήεντα (κ´απως ´ετσι δηλαδ´η). Παρατήρησα επίσης ότι
>  παρά το ότι έχω ρυθμισμένο το xorg.conf ή γλώσσα μου δεν αλλάζει και
>  χρησιμοποιώ το KDE για να έλεγχο του πληκτρολογίου για να μπορέσω να γράψω
>  Ελληνικά.

> [...]

Μου έκανε και μένα κάποια στιγμή κάτι τέτοια κουφά, αλλά το έλυσα (χωρίς
βέβαια να το ψάξω και πολύ) δίνοντας τις εντολές:

setxkbmap -model pc105 -layout us,gr -variant ,polytonic -option -option
altwin:super_win,grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll,terminate:ctrl_alt_bksp,lv3:ralt_switch,eurosign:e

setxkbmap -model pc105 -layout us,gr -variant ,extended -option -option
altwin:super_win,grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll,terminate:ctrl_alt_bksp,lv3:ralt_switch,eurosign:e

την μία μετά την άλλη. Μετά μου έπαιζε κανονικά. Αυτά για μια γρήγορη λύση.
Δεν ξέρω για ποιο λόγο γίνονταν ούτε γιατί το έφτιαχναν τα παραπάνω... :(

Με τον νέο xorg, το /etc/X11/xorg.conf μου είναι το ακόλουθο:
(ουσιαστικά σου δίνω το sudo grep -v '^#' /etc/X11/xorg.conf)

Section "ServerLayout"
        Identifier      "Xorg Configured"
        #InputDevice     "Keyboard 0"
        #InputDevice    "ImPS/2 Generic Wheel Mouse 0"
EndSection

Section "ServerFlags"
        Option          "AllowMouseOpenFail"    "true"
  Option "DontZap" "Off"
EndSection

Section "Device"
        Identifier      "Device 0"
        Driver  "nvidia"
        Option      "Coolbits"  "1"
        Option      "AddARGBGLXVisuals" "true"
        Option      "TripleBuffer"      "false"
        #Driver "nv"
        BoardName       "nVidia Corporation NV40 [GeForce 7600 GT]"
        BusID           "PCI:1:0:0"
EndSection

Section "Module"
     Load           "dbe"
     Load           "extmod"
     Load           "type1"
     Load           "freetype"
        Load    "glx"
 EndSection

Section "Extensions"
        Option      "Composite" "enable"
EndSection

Όπως βλέπεις δεν υπάρχει section για το keyboard· όλα γίνονται μέσα από το kde
(τώρα που φτιάχτηκε το bug σχετικά με την ενεργοποίηση συντομεύσεων του τύπου
Alt-Shift, Control-Shift κλπ.)

Ελπίζω αυτά να σε βοηθήσουν

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-hellug.html