Re: aptitude & πρόβλημα με πακέτα

Γεια χαρά

Στις 28 Σεπτεμβρίου 2009 2:26 π.μ., ο χρήστης John Kapnogiannis
<smokejohn@gmail.com> έγραψε:

> Και όμως παιδιά τα θεωρεί εγκατεστημένα. :O Αυτό είναι το περίεργο και
> γιαυτό συμβολεύομαι τη λίστα. Την επόμενη φορά δηλ που θα κάνω
> safe-upgrade δεν γίνεται απλά τπτ.....

Για ρίξε μια ματιά τι λένε τα τελευταία /var/log/aptitute και
/var/log/dpkg.log εκεί θα δείς τι έχει
κάνει το κάθε ένα από αυτά.

Αν και πάλι δεν βγάλεις άκρη, κοίτα τις ημερομηνίες των
/var/backups/dpkg.status.* και αντικατάστησε
το /var/lib/dpkg/status με αυτό που έχει ημερομηνία πρίν από την
επιμαχη ώρα του σταματήματος.
Αν αυτό δεν είναι το /var/backups/dpkg.status.0 τότε πρέπει να το κάνεις gunzip.

Το /var/lib/dpkg/status είναι μέρος της μνήμης του dpk. Το aptitude
χρησιμοποιεί και δικά του επιπλέον
αρχεία, για να φυλάει τα δικά του status, και για το λόγο αυτό εγώ
προτιμώ το apt-get.

Ένα
  apt-get update
και
  apt-get upgrade  ή   apt-get dist-upgrade
θα ενημερώσει το σύστημά σου .

Αν κάτι δεν πάει καλά το apt-get θα σου αναφέρει το αποτέλεσμα του
dpkg και την σχετική
εντολή που πρέπει να εκτελέσεις για να επανέλθει το σύστημα σε σωστή κατάσταση.

Γεια χαρά

Γιώργος Φαμέλης