Εισβολή του NetworkManager

Τί ωραία που ήμουν τον προηγούμενο καιρό. Είχα αφαιρέσει τον ΝΜ και
πλέον είτε με το χέρι (i[fw]config) είτε με τον wicd έκανα μια χαρά την
δουλειά μου. Ο NM δεν "έβλεπε" ασύρματη κάρτα με 2.6.29 και 2.6.30 με
την καμία.

Έλα μου ντε που ήρθε ένας μοχθηρός packager και έβαλε το πακέτο gnome να
έχει dependency στον ΝΜ. Τώρα δεν μπορώ να βάλω gnome χωρίς ΝΜ, ούτε να
βγάλω το ΝΜ χωρίς να βγάλω το gnome. Και άρα δεν έχω wicd και συν τις
άλλης δεν έχω ασύρματη γιατί με τον ΝΜ πάνω δεν μπορείς να την δουλέψεις
ούτε με το χέρι.

-- Ξέρει κανείς κανέναν τρόπο να βγάλω τον ΝΜ χωρίς να "πακετωθεί" ο
package manager του debian?
-- Αν αλλάξω τα φώτα στο πακέτο "gnome" και βγάλω το depentency στο ΝΜ
θα έχω πρόβλημα μετά; (βγάλω το υπάρχων gnome και μετά εγκαταστήσω το
"πειραγμένο")
-- Έχει κανείς καμιά άλλη ιδέα;

--
Χουτουρίδης Χρήστος