Re: welcome to the Debian club!

[παρακαλώ μην σπας τα threads, το μήνυμα σου είναι ξεκάθαρα μέρος άλλης
συζήτησης]

galaxico wrote:
> Παρακολουθώντας τη συζήτηση για το mono κλπ. ελπίζω απλά η υπεροπτική
> άποψη "μόνο η άποψη των DD έχει βαρύτητα, αυτοί αποφασίζουν οι φιλοσοφικές
> ανησυχίες των "απλών χρηστών" είναι άνευ ενδιαφέροντος" να είναι
> μειοψηφικές μεταξύ των DD. Και μάλλον πρέπει να είναι γιατί διαφορετικά το
> Debian θα ήταν μια διανομή αναπτυσσόμενη για την κλειστή λέσχη των 1000+
> DD και την ικανοποίηση της "τεχνικής τους ειδημοσύνης και ματαιοδοξίας"
> και όχι το "Universal OS" που έχει κερδίσει "πλατιές λαϊκές μάζες".
OK, be my guest: στείλε στην -project και πες "θέλω να κάνουμε μια
ψηφοφορία μεταξύ των χρηστών για να αφαιρεθεί το mono από το main", σε
προκαλώ.

Η άποψη των χρηστών φυσικά και μετράει· είναι άλλωστε γραμμένο και στο
Social Contract, με το οποίο όλοι συμφωνούμε. Οι απόψεις των χρηστών
λαμβάνονται υπ' όψιν και επηρρεάζουν τις κατευθύνσεις που παίρνει η
διανομή. *Λόγο στις αποφάσεις* ή *δικαιώμα ψήφου* όμως, οι χρηστες
φυσικά και δεν έχουν. Το οποίο φυσικά συμβαίνει σε οποιοδήποτε project.

Φ.