Re: Debian καi mono

Καλησπέρα,

Με συγχωρείτε για την απουσία μου από τη στιγμή που έγραψα στο thread
αλλά ήμουν στην επαρχία και αδυνατούσα να ακολουθήσω τη λίστα από το
κινητό, ήταν πολύ challenging ακόμα και για μένα. Θα ήθελα να
ξεκαθαρίσω ότι καθαρά και μόνο από προδιάθεση ούτε εγώ θα ήθελα το
συγκεκριμένο software να μπει στo repo του mono. Αυτό που διαπιστώνω
όμως, είναι πως δυστυχώς, η προδιάθεση δε φτάνει. Αφ' ης στιγμής το
mono είναι dfsg-free, δεν υπάρχει κάτι να το εμποδίσει να μπει
(σύμφωνα με την αυστηρή οριοθέτηση του main repository). Ο λόγος για
τον οποίο εγώ δε θα ήθελα να μπει δεν είναι γιατί θα το έκανα από
έχθρα προς τη Microsoft και τους προγραμματιστές της, πολλοί άλλωστε
συμφοιτητές μου γράφουν κώδικα για τη Microsoft και δεν τους κακολογώ
(πάντα :P ) για αυτό, αλλά γιατί φοβάμαι μήπως η είσοδος του mono
αποτελέσει προηγούμενο, εφαλτήριο αν θέλετε, για τη Microsoft ούτως
ώστε να δημιουργήσει πελατολόγιο. Αν το σκεφτείτε όμως λίγο και αυτό,
δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό για μια εταιρεία. Δηλαδή μια εταιρεία
δημιουργεί ένα λογισμικό open source, λαμβάνει feedback υπό μορφή bug
reports / feature requests και χρησιμοποιεί το εν λόγω feedback για να
εκμαιεύσει γνώση και για το εν λόγω open source λογισμικό αλλά και για
το proprietary software το οποίο πουλάει. Κάπως έτσι δε δουλεύει το
open source? Red Hat, anyone?

Εν κατακλείδι, με την κατάσταση έτσι όπως είναι, σύμφωνα με την οποία
ένα λογισμικό μπαίνει στο main repository με κριτήρια που έχουν να
κάνουν όχι με το ποιός το γράφει αλλά με την αδειοδότησή του (και
καλώς γίνεται έτσι), δεν υπάρχει κάτι να εμποδίσει το mono να μπει σε
ένα debian σύστημα.

Ιάσων