Re: Debian καi mono

On Sat, Aug 01, 2009 at 02:34:15PM +0300, Πρεκατές Αλέξανδρος wrote:
> O/H John Tsiombikas έγραψε:

> Δεν είχες την ευγένεια ζητήσεις ένα απλό συγνώμη για το
> προσβλητικό ύφος σου σε δύο προηγούμενα post που τουλάχιστον
> με ενόχλησε. Και παλι δεν σε καταλαβαίνω..
> Το να σέβεσαι τις απόψεις του άλλου είναι στοιχειώδης προυπόθεση ,
> οι βάσεις μιας καλής συζήτησης .Αν δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε
> σ'αυτά  τα παρακάτω δεν έχουν νόημα.

Bre oust pou tha sou zitiso kai sygnomi. Ego etsi ekfrazomai kai an de
sou aresei sta paparia mou. Opos tha sou milousa apo konta sou milao kai
sti lista, den tha miliso allios gia na fano dithen eygenikos kai
yperano. Ayta einai ypokritikes arxidies, kai ta snobaro. Ama de
goustareis mi diabazeis ayta pou leo.

> Μεταφέρεις συνέχεια τη συζήτηση σε προσωπικό επίπεδο  οπότε με
> αναγκάζεις να απαντήσω ανάλογα παρόλο
> που δεν είναι αυτή η ουσία του νήματος ( που δις το πυροδότησες. )

Kai esy pollakis to kourases. Fysika to metafero se prosopiko epipedo,
afou esy prosopika erxese kai prospatheis na mas peiseis oti to debian
(project me to opoio den exeis kamia sxesi) prepei na apotaksei ton
satana tou 'mono' epidi einai implementation apo kati pou eftiakse i
microsoft. Se ti epipedo na to metafero?

> Η εικόνα ότι λεω εγω στους άλλους τι να κάνουν στο εγχείρημα τους
> είναι παραπλανητική και προσβλητική . Καταρχάς δεν έχω τέτοια δύναμη
> οπότε τι νόημα έχει να το λές συνέχεια αυτό;   Να με συνεφέρεις και να
> με βάλεις στον καλό δρόμο; Που είναι ποιός; Να προσβάλλω τις
> ευαισθησίες των άλλων σαν ανόητες και να πυροδοτώ τις συζητήσεις που
> ξεκινάνε ;

Den prospatho na se valo ston kalo dromo, prospatho na se peiso oti les
malakies oste na stamatiseis na mas prizeis ta arxidia.

> Δεν  θέλω να συμμετέχω επίσημα στην Debian κοινότητα αλλά θα
> συνεχίσω να είμαι χρήστης και
> να συνεισφέρω με μη επίσημα αναγνωρισμένα  τρόπους και θα λέω την
> άποψη μου ελεύθερα.

Tin eipes, tin akousame, tora opos proeipa, skase kai kolympa.

--
John Tsiombikas
http://nuclear.sdf-eu.org/