Re: Debian καi mono

O/H John Tsiombikas έγραψε:
On Sat, Aug 01, 2009 at 03:23:49AM +0300, Πρεκατές Αλέξανδρος wrote:
γιατί ήταν ακραία η διατύπωση του μέλους της λίστας σχετικά.

Exo onoma, ti melos tis listas kai arxidies? Mi milame san na eimaste
sto gamimeno kongresso please, oi typikotites kai o ksylinos logos
anoikoun se alla mesa.

Δεν είχες την ευγένεια ζητήσεις ένα απλό συγνώμη για το
προσβλητικό ύφος σου σε δύο προηγούμενα post που τουλάχιστον
με ενόχλησε. Και παλι δεν σε καταλαβαίνω..
Το να σέβεσαι τις απόψεις του άλλου είναι στοιχειώδης προυπόθεση ,
οι βάσεις μιας καλής συζήτησης .Αν δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε
σ'αυτά  τα παρακάτω δεν έχουν νόημα.

Ως προς 'τις ''φιλοσοφικές''' απόψεις που δεν πρόκειται να πείσουν
κανέναν': Το ελλακ δεν είναι μόνο προγραμματισμός και τεχνική
αρτιότητα και πχ o RMS ένα από τα ιδρυτικά πρόσωπα του ελεύθερου
λογισμικού δεν ήταν μόνο ένας καλός χακερ και προγραμματιστής.  Έκανε
την διαφορά γιατί είχε και πολύ ισχυρές απόψεις και σε θέματα που
άπτονται πνευματικών δικαιωμάτων καθώς και σαν αντίδραση σε τοτε
μεγάλες εταιρίες και στην πορεία έγινε απο'τι φαίνεται και δικηγόρος.

..
Etsi kai esy, stamata na les stous allous tin apopsi sou gia to project
tous, den tous endiaferei katholou. Arxise na kaneis to project ayto
kai diko sou, oste na exeis logo. Ta eipame kai ta ksanaeipame, einai
apla ta pramata. An ertheis se emena kai mou peis ti prepei na kano sta
projects mou tha se diaolosteilo.

Μεταφέρεις συνέχεια τη συζήτηση σε προσωπικό επίπεδο οπότε με αναγκάζεις να απαντήσω ανάλογα παρόλο που δεν είναι αυτή η ουσία του νήματος ( που δις το πυροδότησες. ) Η εικόνα ότι λεω εγω στους άλλους τι να κάνουν στο εγχείρημα τους είναι παραπλανητική και προσβλητική . Καταρχάς δεν έχω τέτοια δύναμη οπότε τι νόημα έχει να το λές συνέχεια αυτό; Να με συνεφέρεις και να με βάλεις στον καλό δρόμο; Που είναι ποιός; Να προσβάλλω τις ευαισθησίες των άλλων σαν ανόητες και
να πυροδοτώ τις συζητήσεις που ξεκινάνε ;

Δεν θέλω να συμμετέχω επίσημα στην Debian κοινότητα αλλά θα συνεχίσω να είμαι χρήστης και να συνεισφέρω με μη επίσημα αναγνωρισμένα τρόπους και θα λέω την άποψη μου ελεύθερα.

Το θέμα δεν είναι προσωπικό. Εξέφρασα την θέση μου και την ανησυχία μου και μετέφερα προβληματισμό που υπάρχει σε και σε άλλες διανομές και σε ένα σωρό
forums   και ο οποίος  υπάρχει εδω και χρόνια και αναζωπηρωθηκε λόγο της
επιθετικής  pro-mono  pro-ms κινησης .

Αλέξανδρος

Μερικά ακόμα links

http://mono-nono.com/