Re: Debian καi mono

On Sat, Aug 01, 2009 at 03:23:49AM +0300, Πρεκατές Αλέξανδρος wrote:

> γιατί ήταν ακραία η διατύπωση του μέλους της λίστας σχετικά.

Exo onoma, ti melos tis listas kai arxidies? Mi milame san na eimaste
sto gamimeno kongresso please, oi typikotites kai o ksylinos logos
anoikoun se alla mesa.

> Ως προς 'τις ''φιλοσοφικές''' απόψεις που δεν πρόκειται να πείσουν
> κανέναν': Το ελλακ δεν είναι μόνο προγραμματισμός και τεχνική
> αρτιότητα και πχ o RMS ένα από τα ιδρυτικά πρόσωπα του ελεύθερου
> λογισμικού δεν ήταν μόνο ένας καλός χακερ και προγραμματιστής.  Έκανε
> την διαφορά γιατί είχε και πολύ ισχυρές απόψεις και σε θέματα που
> άπτονται πνευματικών δικαιωμάτων καθώς και σαν αντίδραση σε τοτε
> μεγάλες εταιρίες και στην πορεία έγινε απο'τι φαίνεται και δικηγόρος.

Katarxas o RMS den arxise na leei filosofies kai na pianei olo ton kosmo
kai na tou leei pos na diaxeiristei ta projects tou. To filosofise, kai
arxise na grafei kodika gia na allaksei tin katastasi.
Etsi kai esy, stamata na les stous allous tin apopsi sou gia to project
tous, den tous endiaferei katholou. Arxise na kaneis to project ayto
kai diko sou, oste na exeis logo. Ta eipame kai ta ksanaeipame, einai
apla ta pramata. An ertheis se emena kai mou peis ti prepei na kano sta
projects mou tha se diaolosteilo.

Episis mias kai epeikaleise ton RMS kai tis filosofies tou tha eprepe na
ksereis oti o oros 'pneymatika dikaiomata' pou anafereis einai adokimos
giati bazei sto idio kazani treis teleios diaforetikes kai asyndetes
nomothesies (copyright, patents, trademarks).

> Γενικά:Αν ένα μέρος της κοινότητας αισθάνεται ότι ένα άλλο μέρος έκανε
> κάτι αρνητικό για την κοινότητα η λύση είναι να δεχτούμε το αποτέλεσμα
> της δουλειάς της πρώτης ομάδας και η δεύτερη ομάδα να αρχίσει να
> φτιάχνει καλύτερα σχετικά προγραμματα; Αυτό σε μια άλλη ανάγνωση λέει:
> Η πρώτη ομάδα έκανε αυτό που ήθελε αγνόωντας τον προβληματισμό και τις
> αντιρρησεις της δεύτερης ομάδας, επικράτησε ο ισχυρότερος και τώρα
> περιπέζει την άλλη ομάδα να μην γκρινιάζει σαν παραπονίάρικο παιδί
> αλλά να στρωθεί στην δουλειά γιατί είναι και κακοί προγραμματιστές!

O de icaza kai kathe de icaza exei dikaioma na arxizei oti project
thelei. De tha se baloume mpastaka sto hobby tou kathenos. An de sou
aresei profanos den kaneis tipota gia ayto. Kai otan arxiseis diko sou
GNU/Linux distribution exeis fysika kathe dikaioma na MIN symperilaveis
to project tou X Y Z pou sou xalaei to feng-sui.

--
John Tsiombikas
http://nuclear.sdf-eu.org/