Re: Debian καi mono

Πρεκατές Αλέξανδρος wrote:
> Εγώ θα ήθελα να έχω λόγο στις αποφάσεις και γιατί όχι και ψήφο σε μερικά
> θέματα.
> Όμως για την ώρα απο αυτά που έχω διαβάσει  φαίνεται ότι είναι μια όχι
> και τόσο εύκολή διαδικάσία .
Δεν είναι δύσκολο να γίνεις DD ή/και να ακούγεται και λαμβάνεται υπ'
όψιν η γνώμη σου, αν είσαι μέρος της ομάδας που αναπτύσσει τη διανομή.

Δεν πρόκειται περί τέτοιας περίπτωσης, οπότε ναι, αδιαφορούμε για την
ψήφο σου και της φιλοσοφικές διαφωνιές ή ανησυχίες που ενδέχεται να έχεις.

Αυτοί που δουλεύουν έχουν δικαίωμα να έχουν απόψη. Έτσι είναι, παντού.
Δεν νομίζω ότι θα εισακουστώ αν έρθω και σου πω "κακώς έθεσες το έργο
σου κάτω από αυτή την άδεια"/"κακώς χρησιμοποιήσες το Qt αντί του
Gtk+"/κλπ. χωρίς να έχω κάνει απολύτως τίποτα για αυτό.

Λογικό δεν είναι;

Φ.