Re: Debian καi mono..

On Sun, Jul 26, 2009 at 09:42:21PM +0300, Πρεκατές Αλέξανδρος wrote:
> Συμφωνώ. Το διόρθωσα νωρίς το θέμα της ψηφορίας. Και κατανοώ την ορθότητα
> του δικαιώματος ψήφου όπως έχει.  Αλλοίμονο όμως αν αυτό δράσει
> ανασταλτικά στην διάθεση μας να συζητάμε για θέματα και γιατί όχι να κάνουμε
> και άτυπα polls.

Ωραία ας κάνουμε ένα άτυπο poll. Παρακάτω... Πέραν τούτου, δεν είναι το
πρόβλημα αν θα το συμπεριλάβει το debian στα πακέτα του και που, αλλά το
κατα πόσο θα βλάψει το free software.

Δηλαδή αν το fedora δεχόταν και το debian έδινε πούλο στην microsoft,
τώρα θα συζητούσαμε; Επί της ουσίας...

> Aν ξεκινήσει μια συζήτηση με καλά επιχειρήματα ακόμα
> και από μη επίσημα μέλη μπορεί να γίνει η αφορμή για κάποια καλή αλλαγή ή να
> γίνει τουλαχιστον μια ενδιαφέρουσα ανταλλαγη απόψεων και επικοινωνία.

Πάμε πάλι... Για το debian η γενικότερα;

> Ως προς την ουσία του θέματος δεν συμφωνώ με την στενά νομική οπτική
> γωνία υπο την
> οποία όντως μειώνεται η πειστικότητα της διαφωνίας που εγείρει πλεύρα
> της κοινότητας
> και που θα καταδίκαζε πχ ένα αίτημα  για να μην συμπεριληφθεί το mono
> στο main τομέα.

ΓΡΑΝΑ. Που σημαίνει Υ-ΔΡΑ-ΓΩ-ΓΟΣ.

> Η διαφορά εδώ είναι το είδος της εφαρμογής για το οποίο μιλάμε. Δεν
> είναι παιχνίδι ούτε
> πρόγραμμα με συγκεκρικένη λειτουργικότητα. Είναι εικονική μηχανή +
> βιβλιοθήκες + γλώσσα
> προγραμματισμού. Συνεπώς ένα τόσο διαφορετικής φύσης λογισμικό αξίζει
> μιας διαφορετικής
> προσέγγισης.

Η οποία είναι;

> [...]
> του linux και του debian  και όχι άδικα. Είναι μια εταιρεία που έχει
> καταδικαστεί για
> μονοπωλιακή συμπεριφορά και είναι επιθετική ακόμα και σήμερα απέναντι
> στο  linux
> εκεί που μ?τράει (πχ
> http://community.zdnet.co.uk/blog/0,1000000567,10013256o-2000498448b,00.htm)
> Επομένως το θέμα έχει και πλευρές που άπτονται και της εικόνας που δίνει
> μια διανομή προς τα έξω
> όταν μάλιστα δεν υπάρχει ομοφωνία στο θέμα ανάμεσα στις δημοφιλείς διανομές
> αυτό και οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες.

Δεν κάνει κάτι από μόνος του ο καλός χειρισμός της γλώσσας. Επί της
ουσίας (και ας είναι και μακροσκελές το κείμενο).