Re: Εγχειρίδιο για debian sys-admins?

> Στις Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009 14:40, ο/η Jason Filippou έγραψε:
που έχει να κάνει με network administration μέσω linux, με προοπτική
συνεργασίας από το Σεπτέμβρη. Απευθύνομαι στη λίστα ώστε να μου
προτείνετε κάποια βιβλιογραφία (αν κρίνετε ότι υπάρχει κατάλληλη
βιβλιογραφία) για network / system administration μέσω Debian, καθώς
απ' όλες τις πληροφορίες που έχω μαζέψει, το Debian Stable είναι το
πλέον κατάλληλο λειτουργικό για να τρέξει ένας server. Έχετε υπ' όψιν
σας ότι πιο πολύ ψάχνω για κάτι σε στυλ "Debian Sys Admin for dummies"
γιατί δεν έχω καμία προηγούμενη επαφή με το αντικείμενο. Linux
χρησιμοποιώ για desktop use, coding και bug reports μέχρι στιγμής.

> Νά ένα καλό http://www.aboutdebian.com/

To wiki.debian.org στην ενότητα System Administration έχει
αρκετές αναφορές. Πχ. για ασφάλεια το
http://www.debian.org/doc/manuals/securing-debian-howto/ είναι μια στάνταρ
αναφορά.

Το www.debian-administration.org είναι ένα επίσης εξαιρετικό site
(αν και έχω την εντύπωση ότι τους τελευταίους μήνες ενημερώνεται με
μικρότερη συχνότητα). Επίσης να σημειώσουμε και το
http://www.debianhelp.org/.