Re: Μετάβαση από Ubuntu σε Debian

Χρήστο,

Τα συγχαρητήρια μου για την καταπληκτική -και ... άκρως γλαφυρή-
ανάλυση που έκανες!

Σταύρος

ΥΓ: Προσωπικά είχα ασχοληθεί και με κλειστά unix συστήματα στο
παρελθόν, αλλά ως απλός χρήστης. Θα με κατατάξω στην κατηγορία 2:
εξοικειωμένος με την κονσόλα για χρήση+διαχείριση linux, αλλά σχεδόν
αποκλειστικά με GNU εργαλεία.

Την 2/7/2009, Christos Ricudis <ricudis@itc.auth.gr> έγραψε: