Re: νέα εγκατάσταση - ίδια πακέτα

On Thursday 02 July 2009, Γιώργος Πάλλας wrote:
> Πως θα επανεγκαταστήσω το σύστημά μου σε ένα καινούριο υπολογιστή
> δεδομένου του ότι ο καινούριος θα είναι άλλης αρχιτεκτονικής και άρα
> (υποθέτω) θέλει κανονική εγκατάσταση εξ'αρχής;

Εγώ σε τέτοιες περιπτώσεις συνήθως κάνω rsync τους 2 δίσκους (ή tar/
untar, ή με κάποια άλλη μέθοδο, αν και στην περίπτωση του Debian το
rsync πιστεύω είναι επαρκές. Μην κάνεις tar/untar διότι θα χαθούν τα
hard links, παρόλο που αυτό δεν είναι καταστροφικό, απλά είναι
διαφοροποίηση από το original πράγμα).

Αν οι αρχιτεκτονικές διαφέρουν τόσο πολύ που ο ίδιος πυρήνας που τρέχεις
τώρα ΔΕΝ θα καλύψει το boot του νέου συστήματος, τότε πολύ απλά
προετοίμασε το παλιό σου σύστημα για την αλλαγή. Είτε κάνε apt-get
install τον κατάλληλο πυρήνα, είτε προετοίμασε εσύ τον πυρήνα (ανάλογα
τι πυρήνα τρέχεις).

Κατά τα άλλα, η διαδικασία είναι η  εξής:

1) Κάνουμε mount τον καινούριο δίσκο που θα φιλοξενεί το replicated
Debian σύστημά μας.
2) Rsync
rsync -aHhx / /mnt/TARGET
3) Αυτό είναι ένα απαραίτητο και μη προφανές βήμα. Καλό είναι να
φτιάξεις το /dev/ του target συστήματος:
cd /mnt/TARGET/dev && /sbin/MAKEDEV generic
Αν δεν το κάνεις αυτό, πιστεύω πως το TARGET δε θα είναι bootable,
ασχέτως αν δουλεύει με udev ή όχι.

4) Τέλος. Η εγκατάσταση του boot loader στο TARGET σύστημα είναι
αυτονόητη, αλλά δε χρειάζεται απαραιτήτως να γίνει πριν, μπορείς να το
κάνεις και με οποιοδήποτε rescue/live cd.

Ο δρόμος με τα selections και τα λοιπά, για μένα είναι πιο κοπιαστικός.
Γίνεται, αλλά θα πρέπει να διαβάσεις πολύ περισσότερα manpages.
Κι αν δεν έχεις προετοιμαστεί για όλες τις λεπτομέρειες από πρίν,
σίγουρα κάπου θα διαφοροποιηθείς, αλλά θα το συνεχίσεις γιατί σιγά μην
επαναλάβεις τη διαδικασία από την αρχή ....

BTW, η σύνταξη με το dpkg --get-selections είναι ως εξής:

dpkg --get-selections \* > selections.txt

Θέλει ένα pattern matching lalaki εκεί πέρα, που στην περίπτωσή σου
είναι τα πάντα (\*).

dpkg --set-selections < selections.txt

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>