Re: νέα εγκατάσταση - ίδια πακέτα

On 10:23 Thu 02 Jul     , Γιώργος Πάλλας wrote:
> Μια και το laptop μου παραδίδει πνεύμα οσονούπω, θέλω να ρωτήσω το εξής:
> Πως θα επανεγκαταστήσω το σύστημά μου σε ένα καινούριο υπολογιστή
> δεδομένου του ότι ο καινούριος θα είναι άλλης αρχιτεκτονικής και άρα
> (υποθέτω) θέλει κανονική εγκατάσταση εξ'αρχής;
>
> Σκέφτηκα να πάρω τη λίστα με τα εγκατεστημένα πακέτα με (aptitude search
> ~i) και μετά να τα κάνω aptitude install αλλά δεν θέλω τα Automatically
> installed να μπουν σαν manually. Κανένα how-to;

Καλημέρα,

Αναλυτικά μπορείς να δεις τα search terms του aptitude εδώ:
  http://algebraicthunk.net/~dburrows/projects/aptitude/doc/en/ch02s03s05.html

Αυτό που θες γίνεται με aptitude search '~i !~M' (_με_ τα εισαγωγικά).
Αν και έχει νόημα αυτό που θες να κάνεις, ο συνηθέστερος τρόπος που έχω
δει να χρησιμοποιείται είναι με dpkg --get-selections και dpkg
--set-selections, ο οποίος ωστόσο δεν μπορεί να διακρίνει τα αυτόματα
εγκατεστημένα από τα χειροκίνητα εγκατεστημένα πακέτα (αφού δουλεύει ένα
επίπεδο «κάτω»).

Επίσης, αν θες να κάνεις preseed τη νέα εγκατάσταση, δες και τα
debconf-get-selections (πακέτο debconf-utils) και debconf-set-selections
(πακέτο debconf), τα οποία θα σου επιτρέψουν να μεταφέρεις τις
απαντήσεις που έχεις δώσει στα διάφορα configuration dialogs κατά την
εγκατάσταση των πακετων.

/Απόλλων

--
Apollon Oikonomopoulos               apollon@noc.grnet.gr