νέα εγκατάσταση - ίδια πακέτα

Μια και το laptop μου παραδίδει πνεύμα οσονούπω, θέλω να ρωτήσω το εξής: Πως θα επανεγκαταστήσω το σύστημά μου σε ένα καινούριο υπολογιστή δεδομένου του ότι ο καινούριος θα είναι άλλης αρχιτεκτονικής και άρα (υποθέτω) θέλει κανονική εγκατάσταση εξ'αρχής;

Σκέφτηκα να πάρω τη λίστα με τα εγκατεστημένα πακέτα με (aptitude search ~i) και μετά να τα κάνω aptitude install αλλά δεν θέλω τα Automatically installed να μπουν σαν manually. Κανένα how-to;