Re: Μετάβαση από Ubuntu σε Debian

Δημήτρη,

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Ένα ερώτημα: αντικατέστησες το ubuntu με debian stable ή testing;

Σταύρος

2009/7/2 Dimitris Dalianis <dimitris@dalianis.gr>
Η δική μου εμπειρία από τη μετάβαση απο Ubuntu => Debian ειναι θετικοτατη. Πλεον χρησιμοποιώ μόνο debian σε όλα τα μηχανήματα μου, εκτός από ένα άκρως μυστήριο no-name laptop το οποιο για δική μου ευκολία (αλλα και να κρατησω επαφη με ubuntu γιατι χρειαζεται για την συντηρηση καποιων φιλικων μηχανηματων) το εχω σε ubuntu.

Σε γενικες γραμμες, έχω ξοδεψει παρα πολλές ωρες πιο πολυ για να μαθω. Η αληθεια ειναι οτι ειχα καλομαθει (εχοντας αγνοια) στο ubuntu που καποια πραγματα απλα λειτουργουσαν, με αποτελεσμα οταν το γυρισα σε debian, να μου λειπουν κομματια απαραιτητης γνωσης για το στησιμο και την παραμετροποιηση ενος linux συστηματος. Η αληθεια ειναι οτι εχω ζοριστει δεκάδες φορες, (σας εχω πρηξει και εδω, αλλα και σε διαφορα fora και λιστες) αλλα δεν το μετανιωνω. Καθε φορα που "λυνω" καποιο "προβλημα" συνειδητοποιω οτι (κατα 99,99%) το προβλημα προεκυψε απο δικο μου λαθος και οχι απο ελλειψη του ιδιου του λειτουργικου (υπαρχουν βεβαια και καποια τρανταχτα bugs κατα καιρους)

Η προσωπικη μου αποψη λοιπον ειναι αν θελεις να μαθεις καποια πραγματα under the hood προχωρα. Ειναι μια στιβαρη σε γενικες γραμμες διανομη, ωριμη, με φιλοσοφια (αν σε ενδιαφερει αυτο το κομματι) και πολυπλευρη (Εχω βασισει σε debian απο HTPC, μεχρι ρουτερ)

Αν δεν εχεις ομως μερακι (-μαζοχισμο) να %$^#^!@#$ καποιες νυχτες, μεινε εκει που εισαι.