Re: fsck στο ξεκινημα. Χρειάζεται τελικά; Κάθε πότε;

2009/6/28 Michael Iatrou <m.iatrou@freemail.gr>:

> Άλλαξε το filesystem σε reiserfs.

Ελπίζω αυτό να ήταν αστείο :)
To reiserfs πολύ ευκολότερα θα !@#$% τα δεδομένα στο δίσκο και στην πράξη
τείνει να έχει συμπεριφορά windows δηλαδή γίνεται πιο αργό όσο περνάει ο καιρός.

Αν θέλεις και 1.5 TB και γρήγορο fsck καί κάποιο contemporary filesystem
(δηλ όχι chunkfs) η λύση είναι μία: partitioning.

Η ιδέα είναι ότι τα μόνα partitions που εντάσσονται στο mount -a θα είναι
μικρά και σχετικά άδεια (συνεπώς το fsck θα πηγαίνει σφαίρα). Π.χ., ως
20GB (συνολικά) με το πολύ 60% utilization.

Τα υπόλοιπα μπορείς να πεις ότι δε θα είναι auto-mounted και θα βάζεις
ένα process να τους κάνει fsck/mount ένα-ένα *μετά* που θα έχει τελειώσει
πρακτικά το boot.

Just my 0.02
Παντελής