Re: Slides του χτεσινού workshop

V13 wrote:
> Ara, gia praktikoys logoys, h GPL einai entelos axristi gia ena keimeno epeidi
> den mporo na to sikoso sth selida moy apo mono toy, oyte na to steilo se mail,
> oyte na to ektyposo kai na to dianeimo.
Αρκεί το "written offer valid for 3 years" = αρκεί να πεις στο mail σου,
ή να σημειώσεις κάπου στον printout, ότι "να το PDF, αν θες και τα LaTeX
sources για να μπορείς να το προσαρμόσεις στις ανάγκες σου και να το
αναδιανέμεις σε κάποιον άλλο μπορείς απλά να μου το ζητήσεις".

Αλλά αν θεωρείς (εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος) ότι αυτό σε περιορίζει πολύ,
μπορείς απλά να επικοινωνήσεις μαζί μου προσωπικά ώστε να το συζητήσουμε.

Ας μην το κουράζουμε άλλο, γραφικοί γινόμαστε νομίζω.

Φ.