Re: ext3 vs ext4. Fight!

2009/6/20 Dimitris <poscaman@gmail.com>
Σε περιπου ενα μηνα, θα μετακομισω τον samba file server μου σε καινουριο πισι και δισκους. Τωρα βρισκεται σε 2.6.26 και ext3 filesystem παντου. τόσο στο / στο /home αλλα και στο /media/FileServer που ειναι mount το md. Σκεφτομουν λοιπον πανω στο md να χτισω ext4. Δεν εχω καμμια εμπειρια με το ext4 και θελω μερικες γνωμες. Τι λετε;

Ευχαριστω,
Δαλιάνης Δημήτρης

Αν θες να βάλεις ext4 και να είσαι βέβαιος για τιν σταθερότητα του κάντο απο τον 2.6.30 και μετα.Άντε το πολύ  2.6.29 όπως έκανε και το fedora.Τα νέα features τα 'χει εδώ --> http://en.wikipedia.org/wiki/Ext4 .