Re: debian packaging workshop

galaxico wrote:
> Ο οδηγός είναι απλά ένα quick reference. Προφανώς περιμένουμε να γίνουν
> διάφορα "συμπληρωματικά" πράγματα που να καλύπτουν ένα αρκετά ευρύ φάσμα
> εξοικείωσης (δεν μπορούμε να προϋποθέσουμε το επίπεδο του κόσμου που έχει
> εγγραφεί, και άλλωστε δεν το ξέρουμε).
Δεδομένου του αριθμού των Ελλήνων που κάνουν maintain πακέτα στο Debian
(ένας εγώ, ένας ο Σεραφείμ -που δεν μένει Ελλάδα-, κανα-δυο άλλοι το
πολύ), μπορούμε εύκολα να υποθέσουμε ότι ο περισσότερος κόσμος εκεί
ξέρει λίγα πράγματα σχετικά με τις διαδικασίες του Debian και
ενδεχομένως και λίγα σχετικά με το packaging.

Αλλά όπως ξαναείπα, αυτοσχεδιάζουμε, ανάλογα την κοινή βούληση.

> Νομίζω ότι και το να ενθαρρυνθεί κόσμος να αναλάβει κάποιο έργο έστω
> συντήρησης πακέτων στο Debian "απομυθοποιώντας" όσο είναι δυνατό τις
> σχετικές διαδικασίες θα είναι σημαντικό.
Απόλυτα σύμφωνος. Ωστόσο, τα QA uploads δεν είναι συντήρηση πακέτου αλλά
επίθεση καμικάζι, γι' αυτό και δεν θα ήθελα να δοθεί τόσο βάρος.

> Σκέφτομαι να έχω τον συντονισμό μιας και είμαι αυτός που έχει "χρεωθεί" το
> workshop. Αυτό δε σημαίνει τίποτα περισσότερο από μια διαδικαστική
> φροντίδα. Αν θέλει να το αναλάβει άλλος ευχαρίστως. Η παρουσίασή μου
> αποσκοπεί επίσης να προσφέρει ένα background/αναφορά καθώς ο κόσμος θα
> δοκιμάζει στην πράξη τις διάφορες διαδικασίες.
Δεν είχα καταλάβει ότι το είχες χρεωθεί, μιας και ρώταγες τι θα γίνει με
τελικά τις παρουσιάσεις. Τέλος πάντων, το βλέπουμε εκείνη την ώρα, δεν
βλέπω λόγο για ιδιαίτερο συντονισμό.

> [Cc έγινες λόγω του προσωπικού χαρακτήρα της απάντησης (προφανώς ξέρω
> ότι είσαι στη λίστα)]
Κανένα πρόβλημα, απλά δεν έχει νόημα, τη λίστα τη διαβάζω ούτως ή άλλως...

Φ.