Re: νάζια debian testing

When the date was Monday 15 June 2009, Kostis P. Ventrix wrote:

> Γενικότερα αυτή την εβδομάδα το testing δεν μου τα είπε και εμένα καλά.
>
> Πρόβλημα με το pulse (τελικά το γύρισα ξανά σε alsa) και με το JVM (το
> έστρωσαν σε update και τώρα δουλεύει μια χαρά)

Ανάλογα με το setup, άτυπα (και παντελώς υποκειμενικά) στατιστικά δεδομένα δείχνουν ότι μια φορά στο τρίμηνο κάτι θα ξεφύγει στο testing και θα χρειαστεί τη προσοχή του admin. Ένα workaround είναι να κάνεις τα updates με μια εβδομάδα καθυστέρηση από τότε που αρχικά εμφανίζονται στα repo: «χοντρά» προβλήματα στα πακέτα διορθώνονται συνήθως μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα.

--
Michael Iatrou