Re: workshop debian packaging

ακριβώς για να αποφύγουμε τον αυτόματο πιλότο μιλάω!
Επισυνάπτω τη μετάφραση του σύντομου οδηγού που είχε στείλει
ο Σεραφείμ Ζανικόλας. Είναι ένα "σημείο εκκίνησης". Αν υπάρχουν
διορθώσεις/παρατηρήσεις παρακαλώ ας γίνουν.

Από κει και πέρα. Θα αναλάβουν κάποιοι με σχετική εμπειρία το
training? Θα γίνει κάποια παρουσίαση? Θα συμπληρωθεί κάποιο
"εκπαιδευτικό υλικό"? Μπορώ να αναλάβω σίγουρα αυτό το τελευταίο
και ίσως κάποια παρουσίαση αλλά η εμπειρία μου με το packaging
είναι μηδαμινή.

--
believed to be clean.