Re: debian && lista

When the date was Wednesday 10 June 2009, Thanos Kyritsis wrote:

> Αυτό που ζητάς στην πραγματικότητα είναι ενδιαφέρον. Θα ήθελες να
> υπάρχει κάποιος "ιστορικός"-3ος παρατηρητής ο οποίος να κρατάει
> ημερολόγιο και να αναζητήσεις εκεί μέσα το τί παίχτηκε :)

Κάτι σαν το Google ας πούμε;

Μου φαίνεται ότι αυτό που στη πραγματικότητα ζητάει είναι ένας τρόπος να μπορεί να πάρει authoritative απαντήσεις, χωρίς την προσωπική ερμηνεία του καθενός και αποφεύγοντας το χάσμα documentation και πράξης (ή έλλειψης documentation).

Κάτι τέτοιο δεν υπάρχει, όχι μόνο στο Debian, αλλά AFAIK σε κανένα community driven project.

Ίσως να είναι ελκυστικό σαν ιδέα να υπάρχουν οι δέκα εντολές και να μπορείς να πετάς ένα reference σε μια απ'αυτές και να κλείνεις οποιαδήποτε συζήτηση. Μια τέτοια διαδικασία αποπνέει αποτελεσματικότητα. Η ανελαστικότητα όμως ενός τέτοιου περιβάλλοντος θα σκότωναν οποιοδήποτε Open Source project (ακόμα και ο Linus αλλάζει άποψη...)

--
Michael Iatrou