debian && lista

Treis psilo-asxetes erotiseis:

a) Yparxei kapoios se olo to Debian o opoios na mporei na dosei apantiseis?
Mexri tora exo paratirisei oti an eksereseis kapoia apla themata, kanenas den
(tolmaei?) na dosei apantish se orismenes erotiseis. Fysika poloi ekferoyn
prosopiki apopsi, alla den fainetai na yparxei kati h kapoios poy na mporei na
pei "etsi" analambanontas thn eythynh ton legomenon toy. En meri fantazomai
oti ayto einai epakoloytho eleipshs tharoys toy styl "kai an kano lathos?" kai
mh katholikis gnosis ton toy debian. Einai etsi h moy diafeygei kati? Yparxei
kapoio meros sto opoio na mporeis na kaneis mia erotisi kai na einai egkyhmeno
to oti tha pareis mia oristiki/ypeythini apantisi sthn opoia na mporeis na
sthrixtheis?

b) Yparxei policy gia ayth th lista?

c) Isxyei to CoC toy debian gia ayth th lista?

<<V13>>