Re: Kwin Effects με intel 945

On Thu, 2009-06-04 at 18:24 +0300, Pantelis Koukousoulas wrote:

> Οι Intel κάρτες γραφικών τουλάχιστον (αλλά και οι άλλες που είχα ως τώρα) δε
> χρειάζονται firmware blob (IIRC ο αρχικός driver που δημοσιεύτηκε χρειαζόταν
> ένα blob αλλά αυτό ήταν για κάποιες σχετικά "εξεζητημένες" λειτουργίες και
> όχι για απλά 2D/3D/Xv που θέλει ο "πολύς κόσμος".
>
> --
> Παντελής
Με πυρήνα 2.6.29(από το unstable) κατα πάσα πιθανότητα να χρειάζεσαι και
"ορισμένα" πραγματάκια ακόμα από το unstable, όπως το libdrm2 ας πούμε.
Και είναι και λογικό, άλλος πυρήνας, άρα τα module πρέπει να ταιριάξουν.
Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για Intel και ότι στην περίπτωση της 945 η libGL
φορτώνει τον i915_dri αντί του νέου i915tex_dri. Όλα αυτά βέβαια αν
έχεις xorg-7.3.
Γιατί δεν μας δίνεις ένα apt-show-versions να τελειώσει το θέμα;(Σε
ποιόν το είπα αυτό το τελευταίο;;-)

--
Χουτουρίδης Χρήστος