Re: Kwin Effects με intel 945

2009/6/3 Houtouridis Christos <houtouridis.ch@gmail.com>
Αν και δεν ξέρω τί πυρήνα τρέχεις(υποθέτω 2.6.26) και με τί xorg
(υποθέτω 7.3) Θα σου πρότεινα κάτι σαν αυτό:
Section "ServerLayout"
       Option          "AIGLX" "true"
EndSection

Section "Module"
       Load    "dbe"
       Load    "glx"
       Load    "dri"
       Load    "extmod"
EndSection
Section "Device"
       Identifier      "VideoDevice"
       Driver          "intel"
       #Option         "XAANoOffscreenPixmaps" "true" slow down 2d
       Option          "DRI" "true"
       Option          "AccelMethod" "exa"
       Option          "MigrationHeuristic" "greedy"
       Option          "NoDDC"
EndSection
Section "Screen"
       DefaultDepth    24
EndSection
Section "Extensions"
       Option  "Composite" "Enable"
EndSection

Εκτός απο τα extra όψια AccelMethod, MigrationHeuristic, κτλ(που τα περισσότερα είναι δικά μου για το compiz) και το AIGLX τα υπόλοιπα είναι default ακόμα και αν σβήσεις το xorg.conf
Το πακέτο libgl1-mesa-dev (ver.7.0.3) δεν ξέρω κατά πόσο το χρειάζεσαι και μάλιστα νομίζω πως δεν το χρειάζεσαι.
Λογικά με αυτά δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα με το direct rendering και άρα να μην χρειαστείς και το πακέτο libdrm2.

--
Χουτουρίδης Χρήστος

Ο πυρίνας είναι 2.6.29 και δεν έχω εφε με τις αλλαγές στο xorg.conf με πυρίνα 2.6.26 και τις αλλαγές σε xorg.conf τα εφέ παίζουν και "direct rendering : Yes" έχω η μόνη αλλαγή που έκανα σε αυτο που προτείνης ήταν να παραλήψω το:
Section "ServerLayout"
       Option          "AIGLX" "true"
EndSection
Γιατί δεν έμπαινε καθόλου σε γραφικό περιβάλον. Ευχαριστώ!