Re: Να 'χαμε να λέγαμε για το open source...

On Sat, 30 May 2009 18:30:03 +0300
Alexios Zavras <zvr+debian@zvr.gr> wrote:

> μια που ο καθένας λέει τις προτιμήσεις του...
> προσωπικά, με σειρά προτεραιότητας:
> - απλό text
> - αν θέλω formatting (headers, emphasis): html
> - αν θέλω σελιδοποίηση: pdf

όταν δεν απαιτείται επεξεργασία του εγγράφου, νομίζω πως η καλύτερη λύση είναι
το pdf. ακόμα και το txt αν είναι σε utf-8 ένας windows-xp χρήστης θα
παιδευτεί αρκετά να το διαβάσει.

άλλωστε το κάθε format φτιάχτηκε για κάποιο λόγο. και το pdf φτιάχτηκε ακριβώς
γι' αυτόν.

--
nikos roussos
pgp: 1AFCC7D3