Re: Να 'χαμε να λέγαμε για το open source...

Γεια και χαρά σε όλους.

Συγνώμη που παρεμβάλλομαι στον καυγά, αλλά αναρωτιέμαι ποιος ο λόγος
αυτής της λίστας. Είμαι πολύ καινούριος στο debian (2-3 χρόνια) και
παρακολουθώντας σιωπηλά προσπαθώ να βρω που θα μπορούσα να
συνεισφέρω, αλλά η ατμόσφαιρα είναι λίγο απωθητική μερικές φορές.
Οι κλίκες και τα flamewars με κουράζουν και τα βρίσκω τελείως
αντιαποδοτικά.

Κάποιοι έχουν περισσότερο δίκιο, κάποιοι λιγότερο και κάποιοι είναι
πρακτικοί. Αντί λοιπόν να γίνεται αυτό το πανηγύρι, θα μπορούσε να
δημιουργηθεί ένα extended netiquete στο οποίο θα μπορούν όλοι να
αίρουν ζητήματα και να το αλλάξουν κατά το δοκούν κατόπιν
ψηφοφορίας. Π.χ. "απαγορεύεται μετα βδελυγμίας η χρήση φορμάτ της
ΜΣ. Οι ένοχοι τιμωρούνται με επίπληξη και κοινοτικό διασυρμό." Αν
μάλιστα αυτό το netiquete είναι αναγνωρισμένο από μία κεντρική
οντότητα και το υιοθετούν μερικώς ή εξ' ολοκλήρου οι επιμέρους
ομάδες, οργανώσεις κτλ., τότε ακόμη καλύτερα. Όμορφα, δημοκρατικά
και ωραία, όπως αρμόζει σε αυτό που αντιπροσωπεύει το ΕΛ/ΛΑΚ.

Αυτά ήθελα να πω. Η πρόταση ισχύει αν κάποιος τη βρίσκει καλή
μπορούμε να το προχωρήσουμε ή απλώς να με αγνοήσετε.

Καλησπέρα,
Γιώργος