Re: Να 'χαμε να λέγαμε για το open source...

Michael Iatrou wrote:
> Με το ποιό πρόγραμμα έχει παραχθεί είναι παντελώς αδιάφορο. Το πρόβλημα
> έγκειται στο ότι πρόκειται για ένα κλειστό file format.
Δεν είναι τόσο άσπρο-μαύρο:

Εγώ προτιμώ χίλιες φορές να λαμβάνω documents στα "κλειστά" binary file
formats της Microsoft, παρά στο ανοιχτό πρότυπο του ISO, OOXML.

Τα μεν πρώτα είναι τόσα χρόνια εκεί έξω που έχουν γίνει πλήρως reverse
engineered και υλοποιηθεί ικανοποιητικά από εφαρμογές όπως το OO.org, τα
δε δεύτερα είναι ανοιχτά αλλά τόσο πολύπλοκα όπου ένα στα δύο δεν
ανοίγει σωστά με οτιδήποτε που δεν είναι Microsoft.

Φ.