Re: Να 'χαμε να λέγαμε για το open source...

Στις Σάββατο 30 Μάιος 2009 17:09, ο/η Jason Filippou έγραψε:

> Άποψή μου είναι ότι το να προσπαθείς να δώσεις σε κάποιον να καταλάβει
> γιατί το Open Office είναι προτιμητέο έναντι του M$ Office με το να
> χρησιμοποιείς αρχεία τα οποία είναι αναγνώσιμα μόνο σε Open Office δεν

Δεν τίθεται θέμα  openoffice ή msoffice ή κάτι άλλο, ο καθένας έχει δικαίωμα
να επιλέξει ότι θέλει. Το θέμα που υπάρχει είναι δεν σκέφτονται λιγάκι αυτοί
που τέλος πάντον αντιπροσωπεύουν μια κοινότητα ή εταιρία να μην κάνουν
τέτοιες χοντράδες όπως ανέφερα.
Φανταστείτε δηλαδή το site της microsoft να το παρείχε ο apache.
Τι θα λέγατε ?

> είναι σωστό. Το κάθε "σύστημα" έχει τους τρόπους του να αμύνεται, και ένας
> χρήστης ο οποίος θα "αναγκαστεί" να κατεβάσει το open office για να
> διαβάσει ένα αρχείο δε θα το κάνει. Γιατί ιδίως στην Ελλάδα είμαστε
> τεμπέληδες, του γρήγορου και του εύκολου. Δε μας ενδιαφέρει το τελευταίο
> όμως, μας ενδιαφέρει να μπορεί ο οποιοσδήποτε χρήστης να διαβάσει
> πληροφορίες για το ελεύθερο λογισμικό.
>
> To .pdf πάντως είναι lifesaver, όντως. Ας χρησιμοποιεί ο κάθε webmaster
> αυτό για read - only καταστάσεις.
>
> Ιάσων

Υπάρχει και άλλο θέμα που δεν το ανέφερε κανείς και είναι το εξής:
Πώς θα μπορούσε κανείς να αποδείξει απόλυτα ότι το συγκεκριμένο αρχείο
παράχθηκε με το αντίστοιχο πρόγραμμα (όπως να λέγετε αυτό) αφού το extention
δεν λέει και τίποτα?
Θα μπορούσε να πεί κάποιος "το binary format θα δείξει πραγματικά από τι
έγινε".
Και αυτό λίγο αμφίβολο το βλέπω εγώ προσωπικά.

Μήπως έχει κανείς την απάντηση ?

Γιάννης.