Re: Βασικό setup γραφικών σε Squeeze;

On 22:22 Tue 19 May     , Jason Filippou wrote:
> Δηλαδή δε βλέπω πουθενά ούτε καν αναφορά στην κάρτα γραφικών μου,
> ακόμα και
> μετά την εγκατάσταση του άνωθεν πακέτου... Πίστευα ότι θα έβλεπα κάπου
> κάποιο section το οποίο θα αναφέρετο στην κάρτα γραφικών μου (πάντα με βάση
> ό,τι βρήκα στο net) και κάποια τιμή η οποία θα ήταν No και θα έπρεπε να βάλω
> Yes ή κάποια συγκεκριμένη επιλογή driver... Αλλά μάλλον είχα λάθος. Κάποια
> ιδέα; Μήπως να μετέφερα την απορία στο κεντρικό debian - lists;
>
> Ιάσων

Αναφορά στην κάρτα γραφικών σου υπάρχει, είναι η:
> Section "Device"
>     Identifier    "Configured Video Device"
>     Option        "UseFBDev"        "true"
> EndSection

Μια ματιά στο /var/log/Xorg.0.log θα σου δώσει περισσότερες πληροφορίες
σχετικά με το ποιον driver φορτώνει και γιατί. Πάντως, στις πρόσφατες
εκδόσεις του X.Org (1.4+), υπάρχει μια ροπή προς την αυτοματοποίηση, με
αποτέλεσμα το xorg.conf να είναι λιτό έως και προαιρετικό (από τον 1.6
και μετά).

/Απόλλων

--
Apollon Oikonomopoulos               apollon@noc.grnet.gr