Βασικό setup γραφικών σε Squeeze;

Καλησπέρα σας,

Όντας φρέσκος χρήστης Debian έχω στα χέρια μου ένα καινούριο σύστημα Squeeze. Το "φοράω" σε ένα laptop HP Pavillion dv6000. Διαπιστώνω τρέχοντας κάποια πολύ ελαφριά παιχνίδια όπως tux racer και xmoto πως δεν έχω κάνει σωστό setup της on board κάρτας γραφικών μου (υπάρχει μεγάλη πτώση στο frame rate και τα παιχνίδια "κολλάνε" απίστευτα), η οποία σύμφωνα με το output της εντολής lspci:

jason@debian:~$ sudo lspci
00:00.0 Host bridge: Intel Corporation Mobile 945GM/PM/GMS, 943/940GML and 945GT Express Memory Controller Hub (rev 03)
00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation Mobile 945GM/GMS, 943/940GML Express Integrated Graphics Controller (rev 03)

είναι η Intel Mobile 945. Μήπως πρέπει να κάνω κάποια ρύθμιση σχετική με 3D Acceleration; Κάποιο πακέτο σχετικό με openGL; Στο ubuntu που έτρεχα μέχρι πρόσφατα το θέμα δε με είχε απασχολήσει επομένως δεν το "έψαξα" ποτέ.

Ιάσων