Re: workshop debian packaging

On Tuesday 19 May 2009, Christos Ricudis wrote:
> 10) Kanoume submit to paketo kai frontizoume na ypen8ymizoume ston kosmo
> oti eimaste pleon Epishmoi Monadikoi Energoi Ellhnes DDs.

Kai apo ekei kai meta:

* Perneis *amesos* apantisi poy na leei oti exeis kanei ayta ta 10 lathi. H
idia apantisi leei oti kalo einai na kaneis kai alla pragmata opos p.x. na
breis ola ta copyright kai licenses apo ola ta arxeia kai na ta sygkentroseis
se ena monadiko arxeio (les kai allazei kati sto packaging)
* Kaneis tis diorthoseis
* Stelneis kainoyrio request gia sponsora
* Perneis ksana sxetika amesa apantisi poy na leei oti ektos apo ta 10 lathi
exeis kai 10 information minimata toy lintian na diorthoseis ta opoia den ta
emfanizei by-default (asxetos me to oti den theoreitai ena paketo OK an exei
kai tetoia kai den ta kanei ignore). To idio minima episis leei oti kalo einai
na kaneis kai alles allages.
* Kaneis tis allages
* Stelneis kainoyrio request gia sponsora
* Perneis apantisi poy na soy leei oti den tha eprepe tis allages na tis exeis
kanei opos tis ekanes alla me to quilt (p.x.) to opoio se ola ta documentation
anaferetai san "kati poy se dieykolynei" kai oxi san "kati aparaithto"
* Ksanakaneis oles tis allages apo thn arxh
* Stelneis kainoyrio request gia sponsora
* Perneis meta apo 2-3 meres mia apantisi toy styl "ayto kalo einai na to
kaneis etsi" h "den einai sigoyro an ayto einai sosto" (xoris na leei poio
einai to sosto) h "ayto poy kanei ayto to paketo to kanei kai to Y, opote den
einai aparaithto gia to debian" h ....
* Anakalypteis oti kapoia apo ta pragmata poy zitaei to mail ayto erxontai se
antithesi me to proto mail poy eixes parei.
* Anafereis oti soy exoyn zitisei dyo pragmata poy den mporoyn na ginoyn
* Perimeneis
* Perimeneis
* Perimeneis
* Rotas sto IRC
* Perimeneis
* Rotas sthn debian-devel
* Perimeneis
* Perimeneis
* Ksanastelneis to idio RFS epeidi perase pano apo minas kai den pires
apantisi
* Perimeneis
* Perimeneis
* Perimeneis
* Anarotiesai poy ston koraka pigan oloi osoi brikan ta lathi soy se 2' kai
giati den sponsoraroyn ena paketo poy to exoyn ellegksei idi kai gia to opoio
exoyn ekferei apopsi.
* Perimeneis
* Perimeneis
* An eisai tyxeros skaei myti kapoios allos xonontas ta stoys ypoloipoys poy
den kanoyn sponsor paketa (p.x. Li Daobing).
* Soy kanei sponsor to paketo.

Ta parapano einai 99% alithini istoria...

Kapoy sto shmeio opoy mpeneis sto IRC, mpeneis kai sto kanali #debian-devel
opoy yparxoyn DDs oi opoioi kanoyn koybenta peri VM kai swap kai eno toys
anafereis texnikes leptomeries theoroyn oti eisai asxetos me to thema (epeidi
den eisai DD) kai epimenoyn sto oti theloyn ena nagios plugin to opoio na se
eidopoiei otan enas server ksemenei apo *fysiki* mnimi (proferetai RAM) xoris
na exoyn idea pos doylevei to VM sto linux. Otan toys kaneis sxetiki analysh
proteinoyn o enas ston allon na se agnoisei giati den ksereis ti les kai eno
aytoi soy zitane ena aplo pragma "ena plugin poy na soy leei oti den exeis
eleytheri RAM" (!!) esy toys les oti "ayto poy zitas den exei noima giati den
exeis orisei to ti enoeis me to 'eleytheri RAM' kai pos yparxoyn 10
diaforetikoi orismoi gia ayto to pragma". (kai ayto einai pragmatiki istoria)

k.a. polla...

sorry... prosopika protimo na asxoloymai me development kai koinotites opos
toy KDE opoy yparxoyn para poly filika atoma ta opoia boithane kai oxi me
complexares krtitikoys kinimatografoy poy mporoyn na soy apodeiksoyn oti kati
einai lathos xoris na mporoyn/theloyn na poyne poio einai to sosto giati
kseroyn oti me basi ta dika toys kritiria kai ayto mporei na einai lathos.

Kalo to Debian alla h eikona poy exo sxhmatisei einai pos h koinotita poy
yparxei apo piso toy fainetai na exei xasei elafros ton prosanatolismo tis. H
istoria me toys DDs (h kapoioys apo aytoys - sorry Faidon) einai antistoixh me
toys IRC-ops sto gr-irc-net. H toylaxiston etsi deixnei.

Endeiktiko epixeirima poy exo akoysei (out-of-context):
"Please provide further information. A Debian system without root access
does not need a different layer of protection, especially as it brings
in another piece of kernel code (aufs)."

a.k.a. Famous last words...

p.s. Se antithesi me ton ypoloipo kosmo, theoreitai dedomeno to oti den se
kanei kanenas CC otan stelneis mail se mia lista opos h debian-mentors h opoia
proorizetai gia support se atoma poy den anikoyn aparaithta sth koinothta toy
debian. Polles fores den se kanoyn CC akomi kai an to zitiseis dinontas ena
karo epixeirhmata. Fysika bebaia den anaferetai poythena to oti gia na pareis
apantisi prepei na eisai grammenos sth lista. Otan toys eksigeis me apla logia
to ti ginetai epimenoyn sthn ennallaktiki pragmatikothta kai den dexontai to
gegonos oti polys kosmos mporei na min einai grammenos sth lista giati *DEN TO
ANAFEREI POYTHENA TO OTI PREPEI NA EISAI*. Orismenoi blepoyn oti zitas CC kai
anti na soy kanoyn CC soy zitane na orizeis  ton Mail-Followup-To header alla
otan to kaneis ayto paratireis oti den to sebontai oloi oi clients oson soy
kanoyn reply (h sth periptosi moy ... kanenas)!

Prosopika den prokeitai na parapempso pote kanenan na paketarei programmata
gia to Debian an den toy anafero prota ola ta parapano kai akoma perissotera.
An kapoios thelei na asxolithei me kati epikodomitiko tha toy proteina na to
kanei me to KDE (h kati allo) to opoio (gia emena) itan mia idiaitera
eyxaristi ekpliksi oson afora th filikothta ton atomon poy asxoloyntai idi.

<<V13>>