Re: [Fwd: Re: [Open-source] Πρόσκληση για συνέδριο δημιουργών (developers) ΕΛ/ΛΑK]

Alexios Zavras wrote:
> όπως συμβαίνει πολλές φορές, και κυρίως σε χώρους εθελοντικής προσφοράς,
> η αξιολόγηση και η επίτευξη του βέλτιστου αποτελέσματος προκύπτει
> από τη συμμετοχή όλων.  αν πραγματικά πιστεύεις ότι κάποια πρόταση
> παρουσίασης δε θα βοηθήσει αυτούς που θα την παρακολουθήσουν,
> κατέθεσε και τη δικιά σου και τεκμηρίωσε γιατί είναι καλύτερη
> ("είμαι επίσημος DD, ιδού το έργο μου, το κατέχω το άθλημα").
>
> αλλά χωρίς εναλλακτικές προτάσεις παρουσίασης/workshop,
> πιθανότατα θα εγκριθεί οποιαδήποτε πρόταση από το τίποτα...
> και είναι κατανοητό, ελπίζω, ότι μια διοργάνωση συνεδρίου
> [...]
Καταρχήν, δεν χρειάζομαι μαθήματα του τι γίνεται σε χώρους εθελοντικής
προσφοράς, γνωρίζω πολύ καλά, ευχαριστώ :-)

Κατά δεύτερον, η απάντηση μου δεν ήταν "κάποιος άλλος vs. me-the-DD (ή
me-the-κατέχων το άθλημα)". Ίσα-ίσα, στα workshops είναι καλύτερα να
είναι στο stand κάποιος λιγότερο άπειρος, τόσα περισσότερα μπορεί να
μάθει "διδάσκοντας"!

Το πρόβλημα ήταν, εν προκειμένω, με τον συγκεκριμένο άνθρωπο ο οποίος
έχει αποδείξει πολλάκις την ακατάλληλοτα του τόσο ως ομιλητή όσο και σε
συμπεριφορά απέναντι στην κοινότητα (με την απουσία του χωρίς ειδοποίηση
όντας ομιλήτης στην fosscomm, με χοντρά ψέματα απέναντι στο project και
πολλά άλλα). Μπορεί όλα αυτά να ακούγονται ισχυρά εύφλεκτα αλλά,
δυστυχώς, δεν είναι όλοι καλοί και άγιοι.

Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν και άλλοι που μπορούν να τα (επι)βεβαιώσουν,
ας μιλήσουν αν και εφόσον θέλουν οι ίδιοι.

Όσον αφορά μια δική μου πρόταση, όπως είπα -και γνωρίζουν όσοι
συνεργάζονται μαζί μου είτε σε εθελοντική είτε σε επαγγελματική βάση-
είμαι περιορισμένος χρονικά και δεν μπορώ να δεσμευτώ για κάτι που
ενδεχομένως δεν καταφέρω να φέρω εις πέρας, λυπάμαι πολύ.

Αν τελικά είμαι εκεί και δεν έχω άλλες υποχρεώσεις, θα χαρώ πολύ να
συμμετέχω σε ένα τέτοιο workshop, εφόσον οργανωθεί.

Φαίδων